zaterdag 12 september 2015

W7 nagellak 181 Tiffany


W7 is een merk wat mij regelmatig verrast! Het merk is vooral bekend door de dupes van de bekende Urban decay naked paletten, maar ze verkopen ook andere goede producten! Ik besloot deze keer om een keer een lakje te kopen. De lak die ik meenam heet 181 Tiffany en heeft een zeegroene kleur die erg lijkt om de muren in onze babykamer!


De lak zit in een vrij groot potje en hij bevat in totaal 15 ml. Het flesje zelf is doorzichtig van kleur en de dop en tekst op het flesje is zwart. Het merk staat erop gedrukt met hun logo en het ziet er allemaal strak uit aan de voorkant. De achterkant oogt minder strak, want die staat vol met een waslijst van ingrediënten.


Op de dop zit een label waarop de naam van de lak staat en hoe lang de lak houdbaar is. Dit is 18 maanden. Ook staat erop aangegeven dat het belangrijk is om de lak goed te schudden voor gebruik.


Het kwastje heeft een normaal formaat.


Ik bracht op mijn nagels twee laagjes aan en dat heeft me vrij veel moeite gekost. Na laagje een heb ik zo'n 5 minuten gewacht voordat ik het tweede laagje aanbracht, maar helaas bleek het eerste laagje nog niet goed droog te zijn waardoor je duidelijk kunt zien dat de lak is gaan schuiven. Ik besloot om 20 minuten te wachten en toen ik daarna voelde bleek de lak nog steeds niet te zijn uitgehard. Zo zonde, want de kleur is wel heel erg mooi voor het najaar! Doordat de lak gaat scheiden omdat hij nog niet goed droog is kun je duidelijk zien dat er richting mijn nagelbed minder lak zit. Wat een tegenvaller.


Ik kocht de lak bij de Opisopvoordeelshop voor €2,49. De prijs valt dus mee, maar ik raad hem niet aan. Gelukkig hebben ze genoeg andere lakken in het assortiment zitten die wel goed zijn en ze hebben vaak meer stuks voordeel waardoor je 3 lakjes voor 6 euro kunt kopen!


Wat is jou ervaring met de nagellak van W7?