donderdag 29 oktober 2015

Dove body lotion Hydro voeding


Het is belangrijk om je huid te verzorgen door hem zo nu en dan in te smeren met een verzorgende body lotion of body butter. Helaas ben ik zelf niet zo'n trouwe smeerder, maar ik heb mezelf voorgenomen om het sowieso een keer per week te doen! De afgelopen weken heb ik de Dove body lotion Hydro voeding gebruikt en vandaag vertel ik mijn mening!


De body lotion zit in een gigantische flacon die maar liefst 400 ml bevat. De flacon heeft een uitstraling zoals we gewend zijn namelijk het logo met grote letters, het gouden vogeltje en blauw en gouden letters. De vorm van de flacon is niet helemaal strak, maar er zit een soort golf in. De body lotion is 12 maanden houdbaar.


De body lotion is geschikt voor de normale huid en na gebruik zal je huid niet plakkerig of vet aan moeten voelen. Ook zal hij snel moeten intrekken en bevat hij een essentiële olie om je huid diep te voeden.


Wat me meteen opvalt is de geur! Ik hou van de traditionele geur van Dove en deze body lotion ruikt zo. De geur vind ik moeilijk te omschrijven. Mijn man vind het een typische zeep geur!

Bij het gebruik merk ik dat de lotion vrij dun is waardoor je niet teveel in een keer op je hand moet doen. De lotion smeer makkelijk uit en trekt snel in. Na gebruik blijft de geur heel lang hangen en mijn huid blijft nog lang zacht aanvoelen.



Ik heb deze body lotion gratis gekregen in een box, maar hij is bij verschillende drogisterijen en supermarkten te krijgen. De prijzen variëren, maar liggen meestal rond de €6,50.


Waar smeer jij je huid op het moment mee in?