dinsdag 13 oktober 2015

Dove nutritive solutions shampoo


Ik denk dat er niemand is die het merk Dove niet kent. Zelf ken ik het al jaren en vooral de originele geur vind ik echt een heerlijke geur. Ondertussen is Dove nog steeds aan het vernieuwen en door de jaren heen zijn er ook andere geuren uitgekomen en zijn er veel verschillende producten van dit merk te krijgen. Ik heb sinds kort de Nutritive solutions shampoo in mijn bezit en ik geef er vandaag mijn mening over. 


De shampoo zit in een witte flacon van plastic en op de voor en achterkant zit een doorzichtige sticker met informatie. Op de voorkant staat het bekende Dove vogeltje en dat de shampoo doordringt tot aan je huidcellen en dat hij je droge, ruwe en pluizige haar zal moeten laten opleven. Op de achterkant vind je de ingrediënten en de inhoud van de flacon. Hij bevat in totaal 250 ml en de shampoo is na openen 12 maanden houdbaar. Tegen die tijd heb ik hem al lang leeg!


De shampoo heeft een normale substantie en er zit een soort parelmoer gouden glans over. De geur vind ik zo uit de flacon wel erg sterk, maar mijn ervaring is dat dit vervliegt zodra je het gaat gebruiken op je haar.


Na gebruik ruikt mijn haar nog wel duidelijk naar de geur, maar wel een stuk subtieler dan in de flacon. Om eerlijk te zijn ben ik niet heel erg fan van de geur. Ook de werking vind ik niet geweldig. Ik merk niet dat hij mijn haar minder droog, ruw of pluizig is en er zijn shampoo's die ik prima zonder conditioner kan gebruiken, maar dat is bij deze shampoo helaas niet het geval. Al met al vind ik dit dus geen aanrader.

Deze shampoo is bij verschillende drogisten te krijgen en kost rond de €3,75

Waar denk jij aan bij het merk Dove? 

2 opmerkingen:

  1. Bij dove denk ik aan de geur, die vind ik zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dove geur is altijd heerlijk, alleen jammer dat deze shampoo tegenvalt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen