dinsdag 20 oktober 2015

Eye of the day Purple starlight


Vandaag heb ik weer eens een ooglook voor jullie! Ik ben de laatste tijd een beetje aan het experimenteren met andere aanbreng technieken en ik heb al veel mooie manieren ontdekt! Bij deze ooglook heb ik ervoor gekozen om twee kleuren te gebruiken en de donkere tint eens in mijn buitenste ooghoek aan te brengen!


Voor het maken van deze ooglook gebruikte ik vier verschillende merken en acht producten. De merken die ik heb gebruikt zijn Catrice, Hema, Essence en Luminelle!


Ik begon met het aanbrengen van de paarse oogschaduw. Deze komt uit de Liquid metal collectie van Catrice en heet 050 We're the inner purple. Ik bracht deze aan aan de buitenkant van mijn bewegende ooghoek en in mijn crease met een platte oogschaduw kwast van de Hema. Deze kwast kocht ik een tijdje terug voor slechts een euro en het is een fijne kwast. Daarna bracht ik op de rest van mijn bewegende ooglid en in mijn crease 020 Starlight diamonds aan. Dit is een mooie glinsterende oogschaduw. Ik bracht deze aan met een andere platte oogschaduwkwast van de Hema en tot slot blende ik de kleuren iets in elkaar over met de blending kwast van Essence.


Helaas had ik iets last van fall out, dus dit waaierde ik weg met de waaierkwast van de Hema en daar was het tijd om de look compleet te maken met een oogpotlood en een mascara. De Mascara die ik heb gebruikt is van Catrice en heet 010 Blackest black en het oogpotlood is mijn vertrouwde vriend namelijk een van Luminelle



Ik vind de kleuren mooi bij elkaar staan en de glinstering van Starlight diamonds geeft een mooi effect!




Gebruik jij verschillende technieken voor het aanbrengen van je oogschaduw?