maandag 5 oktober 2015

Mijn leven in beeld week 40


Week 40 zit er alweer op en deze week kreeg ik eindelijk weer wat meer energie. Ik stak weer wat meer tijd in mezelf en op zondag zijn we naar mijn vader geweest en hebben we een stukje gewandeld.


- Ik kreeg post van de Yves rocher met daarin een sample van de So elixer Bois sensuel parfum. Ik heb de so elixer variant al en deze is net wat zwaarder, maar wel erg lekker
- Op zaterdag lakte ik mijn nagels met 230 Clay-Ton My Hero van Catrice. Ik deed er speciaal voor dierendag nog een leuke twist op! Dit konden jullie gisteren zien in een artikel.
- Donderdag besloot ik mijn stash weer eens onderhanden te nemen. Ik heb nog niks weggedaan, maar ben bezig gegaan met herindelen.


- Buikfoto van 27 weken
- De ooglook die ik gister droeg
- Make-up look van afgelopen zaterdag! Ik gebruikte het W7 10 out of 10 oogschaduw palette voor de ooglook. Het artikel kwam zaterdagmiddag online!


- Bols
- Puschkin
- Dit is Nicky! Dinsdag at ik bij mijn moeder en normaal moet haar poes (Nicky) niks van me hebben, maar de laatste tijd vind ze me steeds liever


- De passiebloemen bloeien nog steeds volop in de tuin
- Zondag vierden we de verjaardag van mijn zusje die 30 september 7 is geworden. S'middags gingen we even een stukje wandelen.
- In de auto op weg naar mijn vader.


- Op woensdag had ik zin in een lekker broodje. Ik maakte een blik ragout warm en deed dit op een Italiaanse bol met wat zout en peper. Jammie!
- Op donderdag was Carlo (mijn man) laat en ik besloot een pizza in de oven te gooien
- Maandag werd de keuken opgehaald. We hadden deze verkocht via marktplaats en wat ben ik blij dat ik weer normaal uit mijn raam kan kijken!


Hoe was jou week?