zondag 4 oktober 2015

Notd animal footprint


Vandaag heb ik weer eens een nail of the day voor jullie en wel een met een tintje voor dierendag. Ik heb namelijk een stempel plaat gebruikt met een afdruk van twee dierenpootjes.


Voor het maken van deze nail of the day gebruikte ik twee kleuren nagellak. Als basis gebruikte ik een licht bruine kleur met een kleine shimmer en voor de dierenpoot print gebruikte ik een zwarte kleur. Verder gebruikte ik een stempelplaat van Essence en van hetzelfde merk een schraper en stempelkussen.


Als basis bracht ik een lak van Catrice aan en wel 230 Clay-Ton, My Hero. Ik bracht hier twee laagjes aan en de lak heeft een hele bijzondere parelmoer glans over zich heen.


Daarna pakte ik mijn stempel benodigdheden erbij en een lak van Max. De lakken van Max zijn voor 45 cent te krijgen bij de Action en ik gebruikte een zwarte lak. Dit is DNC 9 Black en hij is heel diep zwart van kleur en goed dekkend.
Ik bracht de lak aan op de stempel plaat en schraapte de overtollige lak eraf. Daarna sponste ik de print op mijn sponsje en vervolgens op mijn nagel! Helaas is de print niet helemaal goed gestempeld, maar ik ben er tevreden mee. Ik ben nou eenmaal geen nagellak held!


Heb jij je nagels vandaag nog een dierlijke twist gegeven?