woensdag 7 oktober 2015

Terug naar 2 artikelen


Jullie zullen wel denken die weet ook niet wat ze wil en daar kan ik jullie alleen maar groot gelijk in geven. Of naja eigenlijk weet ik heel goed wat ik wil, maar ik moet me er gewoon bij neerleggen dat dat niet gaat lukken.

De bedoeling was dat er drie artikelen online zouden komen, maar het wil niet lukken. De laatste weken zijn er gemiddeld 2 artikelen per dag online gekomen en daar ben ik blij mee, maar het feit dat er geen regelmaat in zit stoort me wel heel erg. Ik vind het belangrijk om kwalitatief goede artikelen online te hebben en helaas merk ik dat dat de laatste tijd niet heel goed lukt. Ik heb daarom samen met Jantina besloten om toch weer terug naar twee artikelen per dag te gaan! 


De tijden van de artikelen zullen daarom veranderen. In de ochtend komt er om 7 uur en artikelen online en in de middag om 3 uur. Op maandag blijft mijnleveninbeeld en de zwangerschapsweek gewoon online komen en op vrijdag zal dit in de ochtend een artikel van Jantina zijn en in de middag een van ons samen.

Ik hoop zo weer betere artikelen online te kunnen zetten en de druk er wat af te halen! Helaas zal de kwaliteit van mijn foto's en video's wel wat minder zijn dan normaal, want mijn goede camera is helaas kapot! Dit probeer ik zo snel mogelijk op te lossen!


Wat voor artikelen wil jij nog graag zien?