donderdag 26 november 2015

Action make-up collection 2 in 1 lip dual Burgundy red


Ik hou van de make-up van de Action! De redenen hiervoor zijn simpel. Ze hebben veel verschillende producten, de producten zijn goed te betalen en de kwaliteit is bijna altijd goed. In oktober kocht ik een product wat voor mij nog nieuw was namelijk een 2 in 1 lip dual en vandaag review ik deze.


De lip dual zit in een zwart doosje. Dit geeft een vrij goedkope uitstraling, maar met 99 cent is dat ook natuurlijk ook zo. De lipstick zit in een open venster waardoor je meteen de kleur kunt zien. Handig!

De lipdual is 6 maanden houdbaar en hij bestaat uit een lipgloss van 7,1 ml en een lipstick van 3,4 gram.


Op de achterkant staat een klein stukje informatie en daar moest ik wel op lachen, want iedereen weet toch dat lipstick niet is om op te eten of om in je ogen te smeren.


Dan de verpakking van de lipstick zelf. Ook deze ziet er vrij goedkoop uit, maar hij is wel handig in gebruik. De rode kant is de lipgloss en in de zilveren kant zit de lipstick.


De lipgloss zit in een potje die je van de huls afdraait. Aan de huls zit een applicator vast waarmee je de lipgloss kunt aanbrengen.


De lipsstick breng je omhoog door aan de grijze huls te draaien.


De swatches hebben een goed pigment en de kleuren liggen dicht bij elkaar. De gloss is net wat roder dan de lipstick.


Ik bracht eerst de lipstick aan en daarover de gloss. De combinatie vind ik erg mooi en de gloss voelt niet plakkerig aan. Fijn, want als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel plakkerige lipstick. Ook over de houdbaarheid ben ik wel te spreken. De lipgloss verdwijnt wel snel, maar de lipstick zelf staint waardoor hij wel vervaagt, maar na 3 uur is hij zeker nog goed zichtbaar!



Ik ben erg tevreden over deze lipdual en vind het een echte budgettopper! Ik kocht hem bij de Action en volgens mij is dit een vrij nieuw 'merk' in hun assortiment.


Heb jij al producten van het merk Fashion professional geprobeerd?