vrijdag 27 november 2015

Inspiratieloosheid


Vaak hebben wij van die momenten dat we overspoelt zijn met inspiratie! Soms is dat helaas ook anders en dat is nu het geval. Zowel voor de artikelen van onszelf als voor het samen artikel weten we het gewoon even niet. Daarom willen we jullie hulp inschakelen!

Jantina: 
Op dit moment gaat het met mijn gezondheid niet zoals het zijn moet. Ik ben extreem vermoeid en waar dit vandaan komt is een raadsel. Naast het zorgen voor Jenoah en het huishouden is er amper energie voor mijn werk. Ik vind het dan ook erg lastig om energie voor andere dingen op te doen zoals bloggen of gewoon iets voor mezelf doen. Het niet hebben van inspiratie werkt dan ook niet echt mee!

Samen 
Het lastige is dat wij elkaar niet heel vaak kunnen zien door de afstand en dat maakt het maken van samen artikelen toch wel een stapje lastiger. Eind oktober hebben we een keer een artikel gedaan waarin we een brief aan elkaar schreven en we wouden dit vaker terug laten komen, maar merkten dat jullie dit artikel niet heel leuk vonden. De I dare artikelen worden wel goed bekeken en zullen iedere maand terug blijven komen, maar ook daarbij vonden we het een leuk idee als jullie een nieuwe opdracht zouden willen bedenken! Natuurlijk hebben we de maand dan nog lang niet vol, dus we zijn opzoek naar wat jij leuk vind? Wat voor artikelen wil jij van ons samen zien? of over welke onderwerpen?

Paola: 
Bij mij zit de inspiratieloosheid vooral in het vooruit werken! Ik heb zoveel ideeën en ben druk bezig om vooruit te werken voor als de baby straks geboren is, maar de onderwerpen bedenken valt me wel zwaar. Mijn uitgerekende datum is 3 januari, dus ik ben vooral bezig met het oude jaar afsluiten en het nieuwe jaar inluiden! Verder heb ik al veel onderwerpen bedacht voor als ze straks geboren is, maar die kan ik nu natuurlijk nog niet maken! Wat wil jij zien op gebied van beauty, recepten, outfits, persoonlijke artikelen, mijn zwangerschap of na de geboorte?


Wat voor artikelen wil jij  van ons zien?