maandag 9 november 2015

Mijn leven in beeld week 45 jubileum, dokters bezoek en poes verzorgen


De afgelopen week was een gezellige week waarin ik onder andere onverwachts naar de dokter moest, een reünie had van mijn oude school en ik met Carlo alvast vierde dat we vandaag 9 jaar samen zijn en 1,5 jaar getrouwd!


- Zondag maakten we een korte wandeling in het bos! Ondertussen poste ik een foto op Instagram en daar schoot Carlo een foto van!
- Mijn moeder was een kleine week naar mijn tante en wij pasten op haar poes Nicky! Nicky was alleen nooit blij om ons te zien.
- Zondag ging ik gezellig met Carlo in bad met een lekkere Vogue douchegel. Hij had gezellig wat kaarsjes aangestoken
- Nog een foto van zondag in het bos! We schoten namelijk ook nog outfit foto's! Deze komt morgen om 7:00 online.


- Maandag bakte ik een meergranenbrood in de broodbakmachine. Wel lekker, maar niet geweldig!
- Zaterdag aten we een pannenkoek met chorizo, feta, rucola en paprikareepjes uit zuur. Zeker voor herhaling vatbaar.
- Zondag avond gingen we als afsluiter van een leuke dag gezellig gourmetten!
- Een ontbijtje van zelf gebakken witbrood met oude kaas en een beker melk.


- Maandag deed ik de 7 maanden foto's in een mapje op de pc en toen zag ik ineens dat mijn buik wel een hele grote groeispurt heeft gemaakt in de afgelopen maand.
- Dinsdags had ik een controle afspraak bij de verloskundige en donderdag was ik er nog een keer voor de groei echo! 
- De hele week sliep ik slecht en was ik mega vroeg wakker! Vrijdag was het half 5 *gaap* en zondag morgen was het laatst en dat was nog kwart voor 8. 
- Op maandag belande ik onverwachts bij de huisarts. Ik had mijn teen gestoten aan een stukje aanrechtblad op de grond (die lag en nog door de verbouwing) en toen stond mijn teennagel recht overeind. Ik voelde me wazig worden en het bloedde best wel erg, dus mijn man kwam naar huis! De dokter heeft de nagel eraf gehaald en nu is het nog wat gevoelig. 


- Mijn make-up look van zondag.
- Ik verzorgde mijn handen en nagels met 3 producten van Trind.
- In mijn opgemaakt artikel vertelde ik in het filmpje dat ik de lege verpakkingen vaak hergebruik en ze in de vaatwasser schoonmaak. Dit bakje overleefde het dus duidelijk niet. Denk dat deze vaatwasser warmer afwast dan de vorige.
- Make-up look voor naar de reünie van school.


Vier jij het als je zoveel jaar samen bent met je man? en hoe?