maandag 16 november 2015

Mijn leven in beeld week 46 9 jaar samen, uitgebreid eten en een scheve buik


De afgelopen week ben ik weinig toegekomen aan foto's maken terwijl ik vooral in het weekend wel foto's had kunnen maken. Daarom deze week een beperkte mijnleveninbeeld!


- Maandag waren Carlo en ik 9 jaar samen. Ik kookte s'avonds een heerlijke lasagne met spinazie en salami.
- Dinsdag had ik als lunch twee kaiserbroodjes met kaas uit de airfryer. Jammie!
- Woensdag ging ik bezig met koken voor de i dare challenge en toen maakte ik dit heerlijke toetje! Heel makkelijk te maken en te lekker.
- Dinsdag ochtend gebruikte ik deze vier producten voordat ik de deur uit ging.


- Nog even en ik kan helemaal niet meer auto rijden. Mijn dikke buik raakt het stuur bijna
- Maandag avond knuffelt Bols uitgebreid bij Carlo! Dit is voor mij zo'n smeltmomentje
- Donderdag maak ik me op met groene oogschaduw en een nude kleur op de lippen!
- Woensdag avond knuffelt Bols bij mij en ondertussen vervormt de baby mijn hele buik.


Hoe was jou afgelopen week?