zondag 8 november 2015

Wat ik zo leuk vind aan mijn man


Wat vliegt de tijd toch voorbij! Morgen ben ik alweer 1,5 jaar getrouwd en 9 jaar samen met Carlo. Ik kan me een leven zonder hem niet meer voorstellen en er zijn nog zoveel dingen die ik samen met hem wil doen! Vandaag een artikel met de dingen die ik zo leuk vind aan mijn man.



1. Mijn man is heel zorgzaam! Ik heb wat dat betreft echt niks te klagen. Nu ik zwanger ben is het helemaal extreem en ik moet oppassen dat ik er geen misbruik van maak! Hij kan me moeilijk iets weigeren en gelukkig heeft hij door de jaren heen wel nee leren zeggen, want sommige dingen kan ik ook prima zelf.

2. Zijn passie voor eten! We zijn beide dol op lekker eten en de gezelligheid die erbij komt kijken. We proberen vaak en graag nieuwe dingen uit en maken soms de gekste combinatie's.

3. We denken over veel dingen hetzelfde. We zijn beide best huiselijk ingesteld en vinden het belangrijk dat we tijd voor elkaar vrij maken om samen een filmpje te kijken of een spelletje te spelen.

4. Ik kan bij hem mezelf zijn. Zowel de gekke als de onzekere ik!


5. Hij is heel handig! Bijna alle klusjes en verbouwingen in huis heeft hij zelf gedaan en soms duurt het wat langer voordat het af is omdat hij weinig thuis is, hij klaart het altijd en het resultaat is erg mooi!

6. Ik kan hem vertrouwen. Dingen die tussen ons moeten blijven verteld hij niet verder.

7. Ik voel me veilig bij hem! Niet alleen omdat hij er sterk uitziet en lang is, maar ook omdat ik weet dat hij er alles aan zou doen om mij te beschermen.

8. Hij steunt me door dik en dun. Of dit nu is met afvallen of andere keuzes die ik maak in het leven. Hij staat altijd achter me.

9. Hij lacht soms wel 10 keer om het zelfde. Als we bijvoorbeeld een film kijken dan vind hij een stukje grappig en dat blijft hij vinden hoe vaak we de film ook kijken!

10. Aan de hand van dit artikel vraag ik hem wat hij zo leuk aan mij vind. Zijn antwoord: Je dikke buik! Ik wordt ook nooit serieus genomen.


Wat vind jij leuk aan je man/vriend?