maandag 4 januari 2016

Buikfoto's zwangerschap


Vandaag zou er eigenlijk een mijnleveninbeeld artikel online moeten komen, maar aangezien ik net bevallen ben gaat dat even niet lukken. Daarom vandaag een artikel met mijn buikfoto's van 2 maanden tot 9 maanden. Het is heel raar om nu ineens een lege buik te hebben.

2 maanden:
+ 300 gram
+ 0,5 cm

3 maanden: 
+1,1 kg
+ 1 cm

4 maanden:
+ 2,8 kg
+ 4 cm


5 maanden:
+ 3,2 kg
+ 7,5 cm

6 maanden:
+ 6,4 kg
+ 9,8 cm

7 maanden: 
+ 9 kg
+ 13 cm

8 maanden: 
+ 15,2 kg
+ 15,5 cm

9 maanden: 
+ 18,3 kg
+ 18 cm

In totaal ben ik dus 18,3 kg aangekomen. Een hele kluif.Ik heb het meerdere keren moeilijk gehad met het veranderen van mijn lichaam, maar helaas hoort het erbij! Ook voelt het wel goed als mensen je complimenten geven over je bolle buik.

Of ik denk dat het minder had kunnen zijn? Ja, want ik ben wel makkelijk geweest met eten en heb ook veel emotionele eetbuien gehad toen ik thuis kwam te zitten met bekkenklachten en niet meer mocht/kon werken. Die maand zat er niet voor niks 6,2 kg bij!


Hoeveel ben jij aangekomen tijdens je zwangerschap en hoe heb jij het groeien van je buik ervaren?