woensdag 13 januari 2016

Het geboortekaartje


Vandaag is Selena alweer twee weken oud en ik ben door mijn reserve artikelen heen! Vanaf vandaag zullen er dus weer recente artikelen verschijnen en de eerste tijd zal dit vooral veel over Selena gaan. Vandaag deel ik met jullie het geboortekaartje.

Wij hebben het geboortekaartje besteld via kaartje2go en kozen voor een matte variant van 14 bij 14 centimeter. De kaart is standaard zoals hij op de site staat en wij hebben verder bijna geen aanpassingen gedaan. Hier kun je het kaartje vinden. 


De kaart heeft qua stijl wat weg van onze trouwkaart en dat vonden we wel passend. Op de voorkant staat een uitje met een tak en wij hebben ervoor gekozen om een kaart met foto te doen! Eerst was het de bedoeling om een zwart wit foto te doen, maar uiteindelijk vonden we kleur toch mooier.


In de binnenkant staat aan de linkerkant een gedichtje die ik op internet heb gevonden! Niet te zoetsappig, maar wel zoals het is!


Op de rechterkant staat verdere informatie. Ons adres heb ik ivm privacy weggehaald. Vooral de tekst 'Wil je mijn oogjes zien twinkelen, laat dan de telefoon even rinkelen' vind ik erg leuk! 



Hoe zag jou geboortekaartje eruit?