vrijdag 8 januari 2016

Looking back 2015 + 2016


Geschreven door Jantina
2016 is alweer een paar dagen oud en wat was 2015 een mooi jaar!

2015 begon voor ons met de laatste 3 maanden van de zwangerschap. En deze laatste maanden voelde ik me vrij goed. Ik ben een dagje naar Limburg geweest en we waren druk bezig in huis.


Eind maart is onze zoon Jenoah geboren. Na een pittige bevalling en een week in het ziekenhuis mochten we naar huis.




Wat is het heerlijk om moeder te zijn. Soms vermoeiend maar alle mooie dingen maakt dat goed.


Juni ben ik weer begonnen met werken. Niet alleen financieel was dat fijn maar ik vond het ook erg fijn om weer wat sociale contacten te hebben. Ik begon te werken bij Wehkamp. S'avonds pakketjes klaarmaken en inpakken. Dit deed ik 5 avonden van half 7 tot half 2. Jenoah ging vanaf dan 1 a 2 ochtenden naar de opvang.


We zijn dit jaar niet op vakantie geweest. We zijn we lekker wat dagjes weggeweest. Naar de dieren en het strand.




De laatste maanden van 2015 bestonden voor een groot deel uit werken maar vooral van genieten van mijn gezin. Jenoah word als maar groter (en leuker!) In plaats van 5 avonden ben ik er 4 gaan werken zodat ik meer tijd kon doorbrengen met mijn vriend.


November was voor ons een bijzondere maand. Ik had speciaal voor mijn vriend een weekendje weg geregeld. Tijdens dat weekend heb ik heb ten huwelijk gevraagd. Hij zei ja en volgend jaar (2017) gaan we onze bruiloft vieren.


December vloog voorbij. Kerst en oud en nieuw brachten we door met familie. Super gezellig! En….. de mooie Selena is geboren! (Morgen gaan we op kraambezoek)


Jenoah is nu 9 maanden en word erg groot. Hij kruipt het hele huis door en gaat zelfs al staan! Oooh wat ben ik een trotse mama!




En nu is het al weer 2016! Wat zal dit jaar voor ons in petto hebben? Natuurlijk hebben we al een aantal dingen gepland staan. Zo gaan we dit jaar flink bezig met wat klussen in en om huis, gaan we weer meer sporten en gezonder eten (poging 3 om af te vallen moet toch echt gaan lukken)


Verder hoop ik dat dit jaar veel mooie momenten mag brengen!



Wat hoop jij dat 2016 voor jullie in petto heeft?