maandag 25 januari 2016

Mijn leven in beeld week 3 Baby overload


De laatste weken staan voor mij helemaal in het teken van Selena. Ik ben bijna de hele dag bezig met haar en vind het heerlijk! Deze week zijn het dus wederom foto's op babygebied en helaas zijn het er wederom niet zoveel.


- Mijn verslaving op dit moment! Beschuit met muisjes. Lekker zoet en ik eet ze nu bijna dagelijks.
- Woensdags kom ik dit leuke setje bij de Hema tegen voor 10 euro en ik laat hem in eerste instantie hangen. De volgende dag ben ik toch terug gegaan en heb ik hem gekocht! Ik vind hem zo leuk.


- Woensdag wandel ik gezellig met Selena naar de stad!
- Zondag ga ik samen met Carlo en Selena wandelen. We gaan even bij zijn broer langs.


- Zaterdag heb ik het goede idee om alvast wat te oriënteren voor een nieuwe vloer! Zoals altijd is het niet alleen bij kijken gebleven.
- Dinsdag ga ik naar de stad en ik kom met een wagenbak vol thuis.


Hoe was jou afgelopen week?