zaterdag 9 januari 2016

Outfit: Herfst


In november kocht ik onder andere een nieuw vest en een nieuwe long top. Beide liet ik begin december in mijn fashion aankopen filmpje zien en toen beloofde ik dat er nog een outfit mee zou komen! Deze schoten Carlo en ik dan ook meteen de dag nadat ik het filmpje opnam en vandaag deel ik hem met jullie. Op de foto's was ik dus nog zwanger (35.6 weken)



Waar de sieraden die ik erbij draag vandaag komen weet ik helaas niet meer! Ik draag een ring met strass en parelmoer steentjes, oorbellen met parelmoer rondjes en een lange ketting aan een bruine veter met kralen en andere leuke hangers.


Ik droeg een make-up look met bruintinten op mijn ogen en een paarse lipstick van Catrice. Op mijn wangen draag ik een subtiele roze blush.


De outfit:

Vest Bristol €20,00 (hier te krijgen)
Top Wibra €2,99
Broek Prenatal €22,00 (niet meer te koop)
Laarsjes vanHaren €14,95 (niet meer te koop) 


Wat vind jij van deze outfit?