maandag 1 februari 2016

Mijn leven in beeld week 4 Verkouden


Dit hoort een foto diary te zijn van de afgelopen week, maar helaas heb ik deze week bijna geen foto's kunnen maken. Vanaf dinsdag was zowel Selena als ik grieperig en we krabbelen nu wat op, maar 100% voelen we ons nog echt niet.

Afgelopen dinsdag bracht ik een bezoekje aan de dokter met Selena. Ze had in de nacht heel veel gespuugd en je kon merken dat ze erg benauwd was. Eenmaal bij de dokter leek er niks meer aan de hand te zijn. Hij belde voor de zekerheid nog wel even naar een kinderarts van het ziekenhuis, maar het advies was om het even in de gaten te houden. We hebben de afgelopen week dan ook slechte nachten gehad en gelukkig is er gisterochtend behoorlijk wat snot vrij gekomen doordat ik een opengesneden ui naast haar bedje heb gelegd. Ook bij mij heeft de ui zijn werk goed gedaan!

Verder hebben we zaterdag kraamvisite gehad en een nieuwe vloer gekocht die we in maart gaan ophalen Ook hebben Carlo en ik s' avonds gezellig Weet ik veel gespeeld en All you need is love gekeken.

Zondag ochtend hebben we zelf een babyshoot gedaan met Selena en mogen avond zien jullie in het artikel de foto's! Ook nu kregen we s'middags visite.


Heeft de griep jou ook te pakken gehad de laatste weken?