dinsdag 2 februari 2016

New born shoot


Afgelopen zondag maakten Carlo en ik een new born shoot van Selena. De bedoeling was eigenlijk om dit al eerder te doen, maar er kwam steeds iets tussendoor en het weekend ervoor was Selena niet fit, dus toen vond ik het niet verstandig. Gelukkig kon het nu wel en het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar ik ben erg tevreden met het resultaat!




We zijn begonnen met foto's met kleding aan. Als achtergrond hebben we een schapenvacht vloerkleedje gebruikt. Door de witte kleur komt Selena meer naar voren. We maakten wat foto's van veraf en wat van dichtbij en probeerden uit verschillende hoeken te fotograferen. Op de eerste foto zit Selena in een box van plastic. Hierdoor zit ze wat mooier rechtop, maar het is wel belangrijk dat het voor haar comfortabel is.


Daarna deden we alle kleding uit op de luier na en gingen we met wat accessoires te werk. We hebben o.a foto's gemaakt met een ballon, slofjes en met de ketting van mijn man. Hier staat haar naam op.



We maakten ook nog wat close up foto's van de handen en de voeten. Gewoon omdat het zo mini is!

Tot slot deden we de luier af en zijn we nog foto's van Carlo met haar en mij met haar gaan maken. Helaas zijn die van mij niet zo goed gelukt omdat ze er klaar mee was en over me heen plaste (tip leg een handdoek op bed onder haar als ze naakt is ;)). Die met mijn man zijn wel goed gelukt, maar ivm zijn privacy deel ik die niet!

Wij vonden het erg leuk om haar zo op verschillende manieren vast te leggen en gaan dit later zeker nog een keer doen!


Heb jij uitgebreid foto's gemaakt van je newborn?