zaterdag 21 mei 2016

Blogpauze


Al sinds mijn zwangerschap loopt het met het bloggen niet zoals ik zou willen. Ik blijf tegen een hoop dingen aanhikken en merk dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Tijd om aan mezelf te denken en alles op een rijtje te krijgen. Daarom las ik een blogpauze in! 

Tijdens de zwangerschap liep het niet zoals ik gewild had omdat het lichamelijk niet zo ging als ik hoopt. Ik was eerst een lange tijd misselijk en toen dat eindelijk over was kreeg ik last van mijn bekken. Hierdoor ben ik ook thuis komen te zitten van mijn baan toen des tijds. Na de bevalling ging het lichamelijk verrassend goed met me, maar ik heb de komst van Selena onderschat. Ik had verwacht snel mijn draai gevonden te hebben, maar vooral de eerste maand was dit heel erg zoeken.

Ondertussen is Selena 4,5 maand oud en dingen gaan steeds makkelijker, maar toch krijg ik het op dit moment niet voor elkaar om alles op een rijtje te krijgen. Er is het afgelopen jaar veel blijven liggen in huis en dit blijft me in de weg liggen. Ook het bloggen gaat niet zoals ik zou willen. Het lijkt wel alsof ik overal zo tegen op zie dat ik er niet doorheen kom. De dagen vliegen voorbij en ik verveel me geen moment, maar er komt ook niet veel uit mijn handen! De laatste weken gaat dit beter, maar ik merk wel dat het allemaal wat teveel is. Daarom heb ik besloten om ervoor te kiezen om even rust te nemen.

Tot mijn verjaardag op 1 juni las ik even een blogpauze in. In deze tijd ga ik zeker niet stil zitten, want er moet echt een blogvoorraad komen en ik wil een aantal dingen leren op bloggebied. Zo heb ik de tijd om naast het bloggen ook in huis wat dingen op orde te krijgen en dan kan ik alles weer wat makkelijke bijhouden.

Na mijn blogpauze komen er door de weeks weer 3 artikelen online en in het weekend 2. Elke dag zal een van de artikelen een filmpje zijn. Op feestdagen zal er vanaf nu geen artikel meer online komen en in de vakantie's zullen het twee artikelen zijn in plaats van drie.

De i dare is verplaatst naar 10 juni.


Ik hoop jullie weer te zien op 1 juni! :)