vrijdag 20 mei 2016

Mini fotoshoot Jenoah


Geschreven door Jantina 
Vorige week zaterdag hebben wij een mini fotoshoot gedaan. Hier kunnen jullie zien hoe dat ging.


Ik zag een advertentie van een kinder kringloop bij ons in de buurt die een mini fotoshoot aanbieden voor 7.50. Daarvoor krijg je 25 foto's digitaal en 1 afdruk. Dit vond ik een mooie aanbieding. We besloten hier zaterdag te gaan kijken.


Op de ochtend van de foto shoot werd Jenoah wakker met een rood en ontstoken oogje. Hij was niet fit. We besloten na zijn middagdutje te gaan.



Ik koos een simpel kleding setje uit. Een spijkerbroek je met een effen blauwe trui. Ik wist niet hoe de achtergrond zou zijn en dit kan overal bij. Eenmaal daar aangekomen zag ik een heel leuke zomerse set. Met bloembakken, kistjes en een vrolijke zomerse achtergrond.


Jenoah had er niet zoveel zin helaas. Hij was moe en hongerig. En nog steeds een rood pus oogje. Echt heel zielig.


De fotografe was een vrolijke aardige dame. Toch vond Jenoah het heel spannend. Hij was wat huilerig en we hebben echt maar een paar foto laten maken. Hij vond het echt niet leuk.



Ik ging er niet van uit dat de foto's gelukt waren maar ik was positief verrast! Ik ben er erg blij mee! We gaan er zeker een aantal vergroot laten afdrukken!


Heb jij wel eens een mini fotoshoot van je kind gedaan?