woensdag 1 juni 2016

7x Selena's outfits week 21


Yes het is me gelukt! Eerder verschenen er al twee keer artikelen met outfit foto's van die week, maar het lukte me maar niet om 7 outfits vast te leggen. Vorige week is het me wel gelukt en vandaag deel ik de schattige en soms ook wel een beetje stoere outfits met jullie.


Maandag: 
De laatste keer dat ik Jantina zag had ze wat kleding mee voor Selena waaronder het shirtje wat ze hier draagt. Het shirtje is uniseks en ik combineerde hem met een grijze legging met zwarte hartjes zodat het toch een beetje meisjesachtig wordt.

Shirt: Imps & elfs (2e hands gekregen)
Legging: C&a  €2,40 setje van twee
Sokjes: ?


Dinsdag:
Dit shirtje kocht ik bij de V&d toen ik nog maar net wist dat ik zwanger was van het meisje. Er zat een bijpassend broekje bij, maar ik vind het veel leuker om het niet helemaal te laten matchen. Hier heb ik hem gecombineerd met een blauwe legging en roze sokjes die er niet helemaal bij passen.

Shirt: V&d
Legging: Wibra €2,79
Sokjes: Zeeman €1,79 per setje van 3 paar


Woensdag:
Ik vind haarbandjes zo schattig staan, maar helaas glijden ze heel vaak voor Selena haar ogen (of ze trekt hem zelf omlaag. Ik liet dit op Instagram al zien. Het haarbandje matcht bij het shirt en daaronder draagt ze een rokje. De legging zit hier aan vast.

Haarbandje: Prenatal €2,99
Shirt: Zeeman €2,49
Rokje+legging: Kik (Duitsland)
Sokjes: Zeeman €1,49 per setje van twee paar


Donderdag: 
Een tijdje terug kocht ik op een kledingbeurs dit leuke spijker tuniek. Selena heeft hem meestal aangehad met een roze legging, maar deze keer besloot ik hem met een paarse legging te combineren.

Tuniek: Hema (2e hands)
Legging: Zeeman €2,49
Sokjes: Zeeman €1,79 per setje van 3 paar


Vrijdag: 

Het weer is wat mooier, dus we gaan voor een shirt zonder mouwen met daarover heen een bollero met lange mouwen. Lekker veel roze en wat vind ik dit leuk bij haar staan! Dit is mijn favoriet.

Haarbandje: Prenatal €2,99
Bollero: Zeeman (2e hands)
Shirt: V&d ?
Legging: Zeeman €2,49
Sokjes: Zeeman €1,79 per setje van drie paar


Zaterdag
Het is wederom mooi weer, dus ik besluit om voor korte mouwen te gaan. Ik kies voor een blauw jurkje met witte strepen met daaronder een witte legging. Het jurkje is wel wat aan de korte kant, dus dit is denk ik de laatste keer dat Selena hem aan heeft gehad. Ze groeit veel te snel!

Jurkje: Prenatal ?
Legging: Zeeman €2,49
Sokjes: Zeeman €1,79 per setje van 3 paar.


Zondag: 
Normaal hou ik niet van de kleur geel, maar dit jurkje vond ik toch wel erg leuk en al helemaal in combinatie met de legging. Ik kreeg dit setje van een ex collega omdat haar dochtertje het niet meer paste.

Jurk + legging: Wibra ?
Sokes: €1,79 per setje van 3 paar


Heeft jou kindje ook wel eens een haarbandje in en waar koop je ze? 




Gerelateerde artikelen: 
Shoplog kinderkleding en speelgoed beurs
5x selenas outfits week 17
Selena's outfits week 18