vrijdag 3 juni 2016

P2 Glow touch blush 060 Touch of daisy


Ik hou ervan om met mijn blush een beetje out of the box te gaan. Wat apartere kleuren, opvallend en met lekker veel glans. Ik hou ervan. Toen ik Touch of daisy zag liggen kon ik het niet laten om hem te kopen. Wat een prachtige knal roze kleur!


De blush heet dus 060 Touch of daisy en is van het merk P2. Dit merk is in Duitsland bij de Dm te krijgen en goed te betalen. Je kunt het qua prijzen vergelijken met Essence, maar ik vind de kwaliteit wel beter. Voor deze blush betaalde ik slechts €2,75.


De blush zit in een simpel doorzichtig doosje en hij bevat 5 gram. De blush zou goed gepigmenteerd moeten zijn en lang moeten blijven zitten. Het is een poeder blush met een zachte structuur en hij is 24 maanden houdbaar.


Bij het maken van de swatch merk ik dat de blush heel zacht is en dat hij niet brokkelig is. De pigmentatie is erg goed en ik vind de iets wat glimmende finish erg mooi.


Bij het aanbrengen was ik blij verrast. Ik had wel wat last van losse poeder, maar het pigment is heel goed. Wel is dit oppassen, want voordat je het weet heb je een clownseffect. Gelukkig is de blush makkelijk te blenden. Hierdoor kun je hem ook makkelijk aanpassen bij de look die je draagt. Ook over de houdbaarheid ben ik tevreden. Na 6 uur is hij nog bijna niet vervaagd!


Heb jij producten van het merk P2? En wat is jou ervaring met dit merk? 




Gerelateerde artikelen: 
Beauty shoplog Duitsland (Kaufland en Dm)
mijn 5 meest gebruikte make-up producten van dit moment
Fogan blush 06