woensdag 10 augustus 2016

Baby shoplog sale


De nieuwe herfst/winter collectie stroomt zo langzaamaan binnen in de winkels! Super leuk, maar voorlopig hou ik me nog even gedeisd en al helemaal als het om Selena gaat. Ik shop veel liever in de Sale en die loopt op zijn eind, dus dat betekend veel korting! 1,5 week geleden hebben Carlo en ik voor Selena geshopt bij de Zeeman, Wibra en Hema.

Selena heeft een kast vol met kleding, maar qua broekjes is het heel moeilijk om voor haar te slagen. Ze is heel smal om de taille waardoor broekjes vaak te wijd zijn. Ze is nu +/-68 cm, maar naast leggings past ze die maat qua broekjes nog niet. Met shirts en truitjes zit ze al wel in 68. 


Deze twee broekjes kocht ik bij de Wibra. Het roze broekje is heel dun en daardoor erg fijn voor de zomer. Korte broeken weer is het helaas toch niet. Het groene broekje had ik laatst in het roze gekocht in een maat 68, maar die was nog veel te groot. Ik besloot een maat 62 mee te nemen en ook die zit nog aan de ruime kant en de lengte is prima. Het roze broekje koste €2,50 en de groene €1,50.


Bij de Zeeman kocht ik deze twee stoffen broekjes. Dit was een setje en ik kocht ze voor €3 in maat 74.


I love deze bloemenlijn van de Hema! Ik had van deze lijn een maandje terug al het groene jurkje en de jumpsuit gekocht, maar ook deze twee wou ik nog graag hebben. Als kraamcadeau hadden we van Carlo's collega's en mijn collega's cadeaukaarten gekregen van de Hema, dus die kwamen nu mooi van pas! Het broekje is een maat 74 en koste €4. Deze heeft dezelfde print als de jumpsuit! Het gele jurkje is qua model hetzelfde als de groene. De groene kocht ik toen in een maat 74, dus ik besloot om deze in maat 68 mee te nemen. Hier betaalde ik 5 euro voor.


Ook dit shirtje en broekje komen van de Hema. Het shirtje had ik een paar keer voorbij zien komen in de vlogs van Fara Bellinga en toen ik hem zag hangen voor 3 euro kon ik het niet laten om hem te kopen. Het broekje is een skinny fit. Ik heb hem een beetje meegenomen op de gok, maar je kunt hem bij de taille strakker stellen, dus ik hoop dat Selena hem gaat passen. Zowel het shirt als de broek zijn een maat 74.


Tot slot kochten we bij de Hema ook nog twee setjes met 2 paar sokken voor 1 euro. Selena draagt thuis nooit sokken en ook als we de deur uitgaan laat ik ze lekker uit als de temperatuur dat toelaat. Vaak trekt ze ze anders zelf wel uit binnen een paar minuten.


Ben jij meer van de Sale of van de nieuwe collectie? 




Gerelateerde artikelen: 
Budget baby kleding shoplog Zeeman, Wibra en Action
Nieuw of tweedehands voor je baby
Selena 7 maanden