maandag 8 augustus 2016

Fotd across the big city


Het zonnetje en de zomerse temperaturen zijn helaas zoek en dat kan ik goed merken aan de make-up en beauty producten die ik gebruik. In mijn make-up gebruik ik geen vrolijke en felle kleuren, maar kleuren die ik ook regelmatig in de herfst gebruik. Vandaag laat ik mijn fotd van vandaag zien!


De producten die ik heb gebruikt voor het maken van deze look zijn stuk voor stuk goed te betalen. De meeste producten zijn helaas alweer uit het assortiment, maar de Max & more poeder is nog wel te krijgen en die kan ik je zeker aanraden en kost maar 1 euro bij de Action.

Het gezicht: 


Ik begin met de basis: Mijn gezicht. Ik breng om te beginnen met de Ebelin kwast de Catrice cammouflage cream aan in de kleur 010 Ivory. Daarover heen breng ik met een sponsje mijn foundation aan. De foundation die ik gebruik is van Mua en heet Soft sand. Ik poeder dit af met de Max en more poeder en hiervoor gebruik ik de Ebelin poeder kwast. Tot slot breng ik met mijn Ecotools blush kwast de blush aan. Deze komt uit het The new york collection palette van Catrice en heet Broadway.

De ogen: 


Op mijn ogen breng ik drie verschillende kleuren oogschaduw aan uit hetzelfde palette als waar de blush uit kwam. Ik begin met het aanbrengen van de kleur Brooklyn bridge. Deze is donker blauw van kleur en ik breng hem aan op heel mijn bewegende ooglid. In mijn crease breng ik de andere twee kleuren aan. Ik breng eerst Wall street (grijze kleur) aan op het gedeelte wat het dichtst bij mijn ooghoek zit en daarna breng ik Time square aan op het overige stuk. Time square is wit van kleur en heeft een bijzondere gloed. Ik blend de kleuren samen met een blending kwast van de Hema. Op mijn wimpers breng ik de Nyc big bold mascara aan en op mijn waterlijn een zwart oogpotlood van Luminelle.



De lippen: 


Op mijn lippen breng ik Across the universe aan van Rimmel. Deze komt uit de apocalips lijn. Deze vloeibare lipstick is knal rood van kleur en blijft lang mooi zitten.





Welke oogschaduw kleur draag jij op dit moment het liefst?




Gerelateerde artikelen:
Catrice camouflage cream 010 Ivory
Action concealer, cc cream en- foundation poeder
Fotd summer feelings