maandag 15 augustus 2016

Fotd Herfst in de zomer


Het is zomer, maar helaas denkt het weer daar anders over! Afgelopen donderdag en vrijdag twijfelde ik zelfs even of ik de kachel aan zou zetten. Waar ik normaal in deze periode vrolijke tinten draag merk ik dat ik nu donkerdere kleuren gebruik en ook mijn favoriete lipstick voor het najaar draag ik nu heel veel! Vandaag deel ik dan ook een make-up look die ik normaal in de herfst zou dragen. 


Gezicht: 


Voor het maken van deze make-up look gebruikte ik een hoop verschillende merken. Een aantal merken zijn spotgoedkoop zoals Essence en Nyc, maar er zitten ook iets duurdere merken bij zoals L'oreal paris en Sleek. Ook deze merken zijn nog steeds prima te betalen en hun geld dubbel en dwars waard.


Ik begin met het opmaken van mijn gezicht. Om te beginnen breng ik een camouflage cream aan op mijn rode plekjes en oneffenheden. Daaroverheen breng ik de Mua matte foundation aan in de kleur Soft sand. Helaas is deze bijna op en niet meer te krijgen. Het afpoederen doe ik met een compacte poeder van Essence. Deze heet 02 Adorable. Op mijn wangen breng ik de bekendste blush van Sleek aan namelijk Rose gold. Deze blush heeft echt een prachtige gloed en ik heb hem al te lang niet gebruikt.

Ogen: 


Voor mijn ogen gebruikte ik een palette van Essence uit de All about nude collectie. Deze heet 01 Nude en bevat 6 kleuren. Ik gebruikte de twee kleuren rechts onderin en de linkse kleur van de bovenste rij. Op mijn wimpers bracht ik de Nyc Big bold mascara 853 Extra black aan.



Lippen: 


Op mijn lippen heb ik een prachtige lipstick aangebracht en wel 430 Mon jules van L'oreal paris. Ik ben dol op deze lipstick. De kleur is prachtig, de finish is fijn en de houdbaarheid is top! Complimentjes gegarandeerd als je deze lipstick draagt.




Welke make-up kleuren draag jij op dit moment veel? 




Gerelateerde artikelen:
Catrice camouflage cream 010 ivory
L'oreal color riche matte lipstick 430 Mon jules
A saturday in rain