maandag 8 augustus 2016

Mijn leven in beeld week 31 Vakantie en familiebezoekjes


De afgelopen week had Carlo vakantie. Aangezien we in mei al een midweekje weg zijn geweest en er later dit jaar nog twee vakantie's gepland staan deden we rustig aan. We zijn in huis bezig geweest, ik heb wat dingen voor de blog gedaan en we gingen er samen gezellig op uit!

* Goedemorgen!
* Met het liefste meisje van de hele wereld #mama #babygirl
* Afgelopen zaterdag hebben we deze leuke voorraadpotten gekocht bij de Action #Action #interieur
* Lieve Puschkin #konijn

Maandag 1 augustus:
We hebben vakantie, maar toch gaat de wekker al om zeven uur. We gaan namelijk in de ochtend naar mijn tante toe om koffie/thee te drinken en zo kan Selena naar haar papfles mooi nog twee uurtjes slapen en zo weten we zeker dat ze het volhoudt. Mijn tante zou nog op kraamvisite bij ons komen, maar omdat ze met de taxi zou moeten komen besluiten we naar haar toe te rijden. Rond een uurtje of 1 zijn we weer thuis en nadat we geluncht hebben gaat Selena slapen en gaan Carlo en ik de hele middag kaarten! We zijn op dit moment verslaafd aan het spel jokeren en voordat we het wisten was het alweer 5 uur. Selena lag nog steeds heerlijk in dromenland. Na het eten lopen we nog even naar de supermarkt voor wat boodschapjes en in de avond heb ik wat dingen voor mijn site gedaan en vlogs en blogs bekeken.



* Carlo is bezig met de plinten, Selena slaapt en ik ben blogjes aan het tikken #klussen #bloggen
* Zondag zijn we toen we terug liepen uit de stad een sok van Selena verloren! Vandaag zag Carlo hem op de terugweg weer liggen #geluk
* Slaap lekker!

Dinsdag 2 augustus: 

Carlo is druk bezig geweest met de plinten op de muur plaatsen. We hebben de vloer en al zo'n 4,5 maand in liggen, maar de plinten was nogal een probleem omdat dit niet goed paste en dit niet meer retour mocht na veel gezeur en beschuldigingen waren wij er wel klaar mee, Hierdoor had Carlo er niet veel zin meer in, maar uiteindelijk heeft hij zich er toch toe gezet. Tijdens Selena haar slaapjes ben ik druk bezig met mijn blog en als in de ochtend zijn we met z'n drieën boodschappen gaan doen en even naar de Kruidvat geweest. S'avonds gaan we naar mijn zwager en schoonzus om te boeren bridgen! Het was een gezellige avond en rond kwart over 1 duiken we ons bed in!


* Even een stukje gewandeld en boodschappen gedaan!
* Met Selena #baby
* Nieuwe tijden kijken en een gebakje eten #nieuwetijden #eten
* Vorig jaar was het in deze week prachtig weer en ik was 18 weken zwanger van Selena #throwback #zomer #zwanger

Woensdag 3 augustus:

We zijn in mei voor het eerst met Selena wezen zwemmen en we hadden ons toen voorgenomen om dit vaker te doen. Toch was het er nog niet weer van gekomen. We hadden ons voorgenomen om vandaag te gaan zwemmen in Joure bij Swimfun, maar toen we daar aankwamen was het echt bere druk. Geen goede plek voor een baby van 7 maanden en er stond zo'n lange wachtrij dat we denk ik wel 30 minuten hadden moeten wachten voordat we eindelijk binnen zouden zijn. We gingen teleurgesteld weer terug naar huis. We hebben verder wat spelletjes gedaan en wat in huis opgeruimd. Zo jammer dat het weer niet wat beter was!  Aan het eind van de dag besluiten we toch om er nog even eropuit te gaan. We lopen een rondje door het park en gaan nog wat gratis boodschapjes doen met de Scoupy app!


* Outfit van vandaag! #ootd
* Vandaag gezellig naar een braderie geweest! Nu aan het catannen. #braderie #spelletje
* De film Think like a man aan het kijken en deze kaasjes opeten! #eten #kaaskop #netflix

Donderdag 4 augustus: 

Na Selena haar eerste slaapje zijn we naar een braderie in de buurt geweest. We vermaken ons hier tot een uurtje of half vier en kopen 2 leggings en twee broeken voor mij. Ik pas helaas nog steeds de broeken van voor mijn zwangerschap niet en droeg nog regelmatig mijn zwangerschapsbroeken, dus dit werd hoog tijd! Ook kopen we twee bijzondere kaasjes die we s'avonds lekker oppeuzelen terwijl we de film Think like a man kijken! Een aanrader. Zowel de kaasjes als de film!


* De pizza gaat in de oven! #food
* Pizza nr 2 #food
* Lieve pluizebol #grolsch #kat
* Vanmiddag mijn bureau leeg gehaald en uit de woonkamer gehaald. de nieuwe meubels mogen komen!

Vrijdag 5 augustus: 
Carlo ging vandaag weer verder met de plinten op de muur doen en ik ben bezig met Selena en ook druk bezig met opruimen in huis. We besluiten om het bureau er alvast uit te gooien voor als de meubels over 5 weken binnen komen. Ook spelen we in de middag nog twee potjes Kolonisten van Catan die ik beide win!!! Voor het avondeten bakken we zelf pizza met deeg die we in de broodbakmachine maken. Heerlijk! S'avonds past Carlo op bij zijn broer en ik tik wat blogjes en kijk ondertussen vlogs! Ik ga rond half 12 naar bed, maar kan de slaap niet vatten. Carlo is uiteindelijk rond kwart voor drie in de nacht thuis en ik heb nog geen oog dicht gedaan.


* Gezellig even op bezoek geweest bij opa en oma!
* Het eerste tandje is ontdekt! #baby #tandjes
* Ijs als toetje! #icecream # toetje

Zaterdag 6 augustus:
In de ochtend gaan we op bezoek bij de opa en oma van Carlo. Oma was een tijdje terug gevallen en is toen geopereerd aan haar heup, dus we gingen even langs om te kijken hoe het ging. Daarna geven we beneden in de 'bibliotheek' van het verzorgingshuis Selena te eten en daarna rijden we weer naar huis. Thuis spelen we een spel op de computer en als Selena klaar is met haar middag dutje gaan we de stad in. We willen groente en fruit halen, maar het is zo druk bij de kraam dat we er met de wagen niet doorheen komen. We komen met lege handen thuis. S'avonds kijken we naar de jongens tegen de meisjes! Ik vind Chantal jansen zo'n toffe vrouw!


* Waar is Selena nou? #badderen #baby #fun

Zondag 7 augustus: 
Gisteren gingen we naar de opa en oma van Carlo van zijn vaders kant en deze keer gaan we bij de kant van zijn moeder op bezoek. Selena rolt de hele kamer rond en vermaakt zich prima. In de middag spelen we spelletjes op de pc en aan het eind van de dag ruimen we wat op in huis, bereid Carlo het eten voor en ik werk wat aan mijn blog. Na het eten blog ik nog even verder en gaan we wederom een spel spelen op de computer.


Ga jij deze zomer op vakantie? Of ben je al weggeweest? 





Gerelateerde artikelen: 
- Mijn leven in beeld week 19 Vakantie en zwemmen
Mijn leven in beeld week 28
Mijn leven in beeld week 31