maandag 15 augustus 2016

Mijn leven in beeld week 32 Babyshower en bloggen


Wat gaan de weken toch snel! Week 32 zit er alweer op en week 32 was een gezellige week waarin ik een babyshower had van mijn schoonzusje, afsprak met verschillende mensen druk bezig ben geweest met bloggen.


* Fotd! Om 12 uur online! #bloggen #fotd
* Selena heeft de verkleiner achter zich weggetrokken.. Die boevige ogen erbij! #boefje #baby #stokke
* Er staat een nieuwe update over Selena online op mijn blog (link in  bio) #baby #bloggen #baby

Maandag 8 augustus: 
Maandag is vaak een rustige dag waarin ik veel doe, maar tegelijkertijd niks moet! Ik ben druk bezig met artikelen maken en doe wat huishoudelijke dingen zoals de was en de boodschappen. In de avond kijk ik Utopia en Nieuwe tijden en als dit afgelopen is spelen Carlo en ik Pokemon go. We zijn officieel verslaafd.

Dinsdag 9 augustus: 
Mijn schoonmoeder is weer terug van vakantie en ze stuurde zondags een berichtje of ik haar kon helpen met iets voor de babyshower van mijn schoonzusje. Ik ben er rond 10 uur en we kletsen gezellig bij. Helaas maak ik de domme fout om het bestand wel op te slaan, maar geen idee waar! Nu is haar computer niet zo snel dus ik besluit het s'middags op onze eigen pc opnieuw te maken. Rond drie uur komt mijn schoonzus langs. Ook zij komt er niet uit en vraagt mijn hulp. Rond half 6 zijn we klaar en is het tijd om te gaan eten!


* Mijn favoriete bloem! #bloemen #tuin
* Selena speelt, Carlo is bezig met de plinten en ik ben bezig met het artikel voor morgen! #bloggen

Woensdag 10 augustus: 
Ik ben vandaag druk bezig met dingen voor mijn site. Verder doe ik nog wat dingen in huis en de boodschappen.


* Vandaag gezellig bijkletsen met een oud collega en verder bloggen en het huishouden doen #bloggen #moeke
* Mijn make-up look van vandaag! Maandag online op mijn blog #bloggen #fotd
* Er staat een review online van dit pareltje! (link in bio) #bloggen #makeup #beauty

Donderdag 11 augustus: 
In de ochtend spreek ik af met een oud collega. Ze is begin juli verhuisd en ik ga gezellig een bakje thee doen en haar huis bekijken. Selena gedraagt zich voorbeeldig en de tijd vliegt voorbij. Tegen lunch tijd rij ik weer naar huis. S'middags kijk ik Fifty shades of grey op Netflix en ondertussen werk ik wat aan mijn site.


* Avondeten! Turkse pizza #latergram #food

Vrijdag 12 augustus: 
Carlo is de hele week alleen aan het werk op de zaak, dus hij vraagt of ik gezellig kom lunchen met Selena. Ik stap rond half 11 in de auto en als ik er ben geef ik Selena haar fruit en daarna ga ik even wat winkels in. Ik koop bij de Kringloop twee speeldingen voor Selena voor maar €1,50. I love it! We lunchen met Italiaanse bollen en ook daarna ga ik nog even wat winkeltjes in. Rond 2 uur ben ik weer thuis en terwijl Selena slaapt bezoek ik blogs. S'avonds kijk ik mijn vaste series en de vader van Carlo komt nog even langs.

Zaterdag 13 augustus: 
We hebben een rustig dagje. We zijn even naar de stad geweest, ik maak oreo bonbons voor de babyshower en verder doen we niet zoveel bijzonders.


* Parfum van de dag: Wish van Chopard! #parfum
* Vandaag een middagje zonder dit meisje #baby
* Vandaag een gezellige babyshower van mijn schoonzusje gehad! Gisteren deze oreo bonbons gemaakt als hapje voor erbij! #babyshower #bonbon

Zondag 14 augustus: 
In de ochtend start ik rustig op. Ik maak me uitgebreid op en ga nog even een stukje lopen met Selena. Vandaag is ze voor het eerst een middag alleen met Carlo, dus ik speel in de ochtend wat extra met haar. Rond kwart voor een wordt ik opgehaald voor de babyshower. Het is een gezellige middag met lekkere hapjes en veel gezelligheid.


Hoe was jou week? 




Gerelateerde artikelen: 
Oreo bonbons
Selena 7 maanden
De 5 parfums die ik het meest gebruik