dinsdag 9 augustus 2016

The lipstick tag


Vorige week kwam ik tijdens het surfen een leuke tag tegen over lipstick en wel The lipstick tag. Deze tag was jaren geleden in trek en toen heb ik hem al eens op mijn oude blog gedaan, maar er is ondertussen een boel veranderd, dus het leek me leuk om hem weer eens te doen.


Hoeveel lipsticks heb jij in je collectie?
119

Hoe berg je jouw lipsticks op? 
Ik bewaar ze in een Helmer ladekast van de Ikea. Hierin heb ik een Antonius lade inzet en daar heb ik de lipsticks in liggen op kleur.

Wat was je allereerste lipstick en hoe oud was je toen? 
Ik zou het eigenlijk niet meer weten. Wel weet ik dat een van de eersten een gouden glitter lipstick was. Volgens mij was die van het merk Paris memories en ik snap echt niet wat me bezielde. Het doet me nu een beetje aan


Mon jules van Rimmel

Heb je wel eens een lipstick opgemaakt? Zo ja welke?
Nee volgens mij niet.

Wat is je lievelingslipstick en welke heeft het mooiste hulsje? 
Mijn lievelingslipstick is een van L'oreal en deze heet Mon jules. Deze lipstick is paars van kleur en echt perfect voor het najaar. Ik vind de kleur prachtig, maar ook de kwaliteit is erg goed. Ik schreef hier al eens een review over. De lipstick die ik heb met het mooiste hulsje is 205 Or Fuschia van Yria. Deze heeft een goud/rode huls met een mooi werkje erop. Ik vind dat hij luxe uitstraalt.

Wat is je lievelings budget lipstick?
Alle Apocalips van Rimmel! Mooie kleuren, een fijne substantie en ze blijven erg lang mooi zitten. Ook trekt de kleur in je lippen waardoor je veilig kusjes kunt uitdelen!

Welke lipstick draag je het meest in je dagelijks leven? Bijvoorbeeld naar school of naar het werk? 
Vintage pink van Rimmel is al een lange tijd een favoriet. Deze lipstick is oud roze van kleur en kan gewoon altijd!


Voor welke lipstick heb je de meeste moeite gedaan om hem te krijgen? 
Geen idee. Ik heb volgens mij nooit heel veel moeite voor een lipstick gedaan.

Wat is je grootste lipstick miskoop en waarom? 
Ik denk dat dat Pouty pink van Mua is. Het enige wat mooi is aan deze lipstick is de kleur. Verder is hij heel droog in het aanbrengen, hij blijft hooguit een uurtje zitten en benadrukt je velletjes. Ik heb hem een enkele keer gedragen, maar nu ligt hij toch echt te verstoffen in mijn stash!

Welke lipstick staat er zeker nog op jouw verlanglijstje? 
Ooit hoop ik nog een lipstick van Mac aan mijn stash toe te voegen, maar ik heb nog geen specifieke op het oog.

Welke lipstick is jou favoriet en  hoe berg jij je lipsticks op? 




Gerelateerde artikelen:
The perfect palette tag
5 make-up verpakkingen die mij een luxe gevoel geven
A walk through the meadow