zondag 25 september 2016

Baby outfit budget blue


De laatste week zat de temperatuur iedere keer rond de 20 graden en ik vind het dan altijd lastig wat ik Selena aan moet trekken. Een t-shirt vind ik aan de koude kant, maar lange mouwen lijkt me weer zo warm. Gelukkig hebben ze hele leuke rompers met lange mouw in de winkels en laat dat nou net de ideale oplossing zijn.


Ik slaag vaak goed voor rompers met een leuke print bij de Hema, de wibra en bij de Zeeman. De prijs is bij deze winkels ook nog goed te doen en ze vallen goed om Selena's lijfje.




De outfit: 
Romper: Zeeman
Spijker vestje: Bakkaboe
Legging: Wibra

Zowel de romper, de legging als het spijker jasje hebben mij niet meer dan €3,50 per stuk gekost. Het spijker jasje kocht ik bij de kringloop en de romper en de legging in de winkel tijdens een actie.

Ik had de outfit eerst in gedachten zonder het spijker jasje en met een sjaaltje, maar dit stond toch niet zo leuk als ik gedacht had. Zonder het sjaaltje vond ik het te saai en daarom heb ik het spijkervestje erover aan getrokken.




Trek jij je baby weleens een romper aan als shirtje. 




Gerelateerde artikelen:
5x selena's outfits week 17
7x Selena's outfits week 21
Shoplog kinderkleding en speelgoed beurs