woensdag 7 september 2016

Blijmakertjes augustus 2016


Vandaag een nieuwe rubriek die als jullie het leuk vinden maandelijks gaat terugkomen namelijk een artikel vol met blije momenten die ik had in de maand. Vandaag mijn blijmakertjes van de maand augustus!
* Het zonnetje
* Met Selena naar Carlo zijn werk gaan om daar te lunchen
*  Twee nieuwe vesten kopen bij de Wibra voor maar €11,99 per stuk die sprekend lijken op mijn Only vest die ik voor €29,95 kocht
* Carlo die met kleding en al het zwembadje in duikt en de reactie's van mijn zusjes daarop!



* Selena die schommelt op haar nieuwe schommel
* Gezelligheid en lekker eten bij de babyshower van mijn schoonzusje
* De nieuwe wintercollectie voor baby's
* Claudia de breij & Waylon - Mis je zo graag



* Nieuwe meubels in de woonkamer
* Nieuwe accessoires shoppen voor de woonkamer
* Met z'n drietjes badderen in het grote bad
* 2,3 kilo afvallen door een week koolhydraat-arm te eten



* De eendjes voeren met Selena
* Douchen met de producten van Rituals die ik in juni voor mijn verjaardag kreeg
* Vijftig tinten grijs kijken op Netflix en beginnen in het eerste deel van de drie boeken!
* Na bijna een jaar zoeken eindelijk slagen voor een lamp voor Selena haar kamer en dan ook nog voor €6,99



* Oreo bonbons
* Carlo heeft een weekje vakantie gehad. Yeey family time!
* Op straat een sokje van Selena kwijt raken en hem drie dagen later toevallig weer vinden
* Knuffelen met Selena


Wat maakte jou de afgelopen maand blij? 




Gerelateerde artikelen:
Oreo bonbons
Mijn leven in beeld week 31 vakantie en familiebezoekjes
Mijn leven in beeld week 32 babyshower en bloggen