woensdag 7 september 2016

Fotd sweet candy


In de zomervakantie was het weer niet geweldig, maar gelukkig maakt deze nazomer een hoop goed. Ik heb mijn Candy palette van Sleek onder een laagje stof vandaan getoverd en een ooglook gemaakt met vrolijke tinten.


Ik gebruikte voor deze make-up look verschillende merken. De merken die ik gebruikte zijn Rimmel, Sleek, Hema, Essence, Catrice, Luminelle en W7. Allemaal merken die goed te betalen zijn, maar helaas zit het meeste al niet meer in het assortiment. Gelukkig zijn er vaak wel gelijkwaardige producten te vinden.

Mijn gezicht: 


Ik begin met het opmaken van mijn gezicht. Ik heb de laatste tijd veel last van mijn hormonen wat als resultaat heeft dat ik veel puistjes en vlekjes op mijn huid heb. Ik breng daarom op veel delen van mijn gezicht de Catrice Ivory concealer aan. Zo bracht ik hem aan op mijn voorhoofd, mijn kin, mijn neus, mijn ogen en bij mijn slapen. De concealer is heel dekkend en geeft een prachtig resultaat. Daarna breng ik de Skin fresh foundation van W7 aan. Meestal breng ik deze aan met een sponsje, maar deze keer deed ik het met mijn vingers. De foundation is iets te oranje voor mijn huid, maar nadat ik de Essence mosaic compact poeder had aangebracht was het resultaat prima. Op mijn wangen bracht ik een blush van Essence aan. Deze heet 10 Heat wave en heeft een heel mooi ombre effect en geeft een prachtige zomerse gloed op je wangen.

Mijn ogen: 


Op mijn ogen bracht ik drie kleuren uit het Candy palette van Sleek aan. Ik bracht eerst de zilveren kleur aan in mijn ooghoek en op iets minder dan de helft van mijn bewegende ooglid. Daarna bracht ik op mijn andere deel van mijn bewegende ooglid de roze kleur aan en tot slot bracht ik op in mijn crease en blauw/groene tint aan. Op mijn wimpers bracht ik de Nyc big bold mascara aan.



Mijn lippen: 


Op mijn lippen bracht ik mijn favoriete lip product aan namelijk 101 Celestial uit de Apocalips lijn van Rimmel. Deze kleur staat echt bij elke make-up look en blijft ook nog eens heel lang zitten.


De uiteindelijk look: 




Wat vind jij van deze make-up look? 




Gerelateerde artikelen: 
W7 skin fresh foundation Cameo beige
Lente look
Catrice camouflage cream 010 Ivory