zondag 9 oktober 2016

De eerste keer: Zwemmen met Selena


Wij hebben in mei heerlijk genoten tijdens een midweek weg en daar gingen we voor het eerst zwemmen met Selena. Selena is dol op water, dus ik wist bijna zeker dat ze dit wel leuk zou gaan vinden. Leuk vond ze het niet. Ze vond het geweldig!

We zijn gaan zwemmen in het zwembad op het vakantie park Weerterbergen in Weert. Ik was al eerder van plan om met Selena te gaan zwemmen, maar durfde het niet zo goed aan in mijn eentje. Ik ben blij dat ik heb gewacht tot dat ik samen met Carlo kon gaan, want die extra handen waren toch wel erg fijn.

We zijn meteen na het eerste slaapje van Selena naar het zwembad gelopen. Toen we daar aankwamen besloten we dat we eerst Selena gingen klaarmaken, want het was er warm genoeg voor.

Eerst is Carlo met Selena op de arm het water ingegaan en ze was meteen heel erg onder de indruk. We besloten haar in de Swimtrainer (hier komt binnenkort een artikel over online) te zetten en ze heeft met volle teugen genoten. We zijn rustig met haar gaan overgooien en ondertussen maakte ze zwembewegingen met haar beentjes. Na een uurtje was ze helemaal gesloopt. Tijdens het aankleden was het dan ook brullen geblazen en daarna viel ze al snel als een blok in slaap.


Ik had mezelf voorgenomen om snel weer te gaan zwemmen met haar, maar dit is nog steeds niet gebeurd. Behalve dan in het grote zwembad bij ons in de tuin. Bijna 2 maanden terug zijn we wel naar Swimfun in Joure gereden, maar daar was het zo druk dat we nog voor de kassa besloten om terug naar huis te rijden.


Hoe oud was jou kindje toen je voor het eerst met haar ging zwemmen en wat vond ze ervan? 




Gerelateerde artikelen: 
Mijn leven in beeld week 19 vakantie en zwemmen
Selena's outfits week 18
Mijn leven in beeld 10 september 2016 Harlingen, spetteren en zullen we een spelletje doen