zondag 15 januari 2017

Dreumes outfit bloemen in het leger


Heel af en toe ga ik naar de kringloop om even te neuzen. Ik kijk dan even tussen de babykleding. Vaak hanger er wel leuke bijna nieuwe of zelfs helemaal nieuwe dingen tussen en zo ook het jurkje wat Selena aan heeft! Deze koste maat een paar euro en is van de H&m.



De outfit:

Legging: Primark
Jurk: H&m
Romper: Wibra
Sokjes: Zeeman

Selena heeft het jurkje nu drie keer aangehad. De eerste twee keer droeg ze het met effen romper en legging in dezelfde kleur als de bloemen en deze keer heeft ze hem aan met donker blauw. Ik vind het mooi dat het jurkje een band heeft bij de taille want hierdoor krijgt hij net een wat mooiere vorm. Op de achterkant zit een embleem met de tekst Bliksem. Niet echt mijn ding, maar het kan er mee door!

Qua bedragen weet ik niet meer precies wat alles gekost heeft, maar ik schat dat het jurkje zo'n 3 euro gekost heeft, de legging zo'n 2 euro. De romper koste €2,99 en de sokjes waren €1,79 per setje van 3 paar. De totale outfit heeft dus zo'n €9,80 gekost.




Hoe zou jij dit jurkje combineren?




Gerelateerde artikelen:
- Dreumes outfit verjaardag vieren met familie
- Dreumes outfit eerste verjaardag
- Budget baby kleding shoplog Zeeman, Wibra en Action