dinsdag 3 januari 2017

Dreumes outfit: eerste verjaardag


Over wat Selena aan zou krijgen op haar verjaardag hoefde ik niet heel lang na te denken. Ik had voor kerst een feestelijke jurk gekocht en die was perfect om ook met haar verjaardag aan te trekken. Feestelijk, maar niet over de top en het jurkje staat haar super schattig.

De outfit:
Legging: Zeeman
Jurkje: Zeeman
Sokjes: Bambino Kruidvat
Romper: Zeeman

Ik liep tegen het jurkje aan bij de Zeeman. Hij was er in twee kleuren. Een wit met licht roze en een roze. Ik nam de roze mee. Op het tule zitten gouden glitters en op de zwart bedrukte letters komt dit ook weer terug. De zwarte strik maakt de jurk extra feestelijk. Ik combineerde de jurk met een legging in dezelfde kleur en deze heeft een gouden streep op de zijkant. De sokjes en de romper had ik al in huis.

Het jurkje koste slechts €5,99, de legging €2,99, de romper €1,99 en de sokjes kosten €2,99 per 3 paar. In totaal was Selena dus voor €11,94 gekleed!




Wat vind jij van deze outfit?




Gerelateerde artikelen:
Hoera! Selena 1 jaar
Nieuw of tweedehands voor je baby
7x Selena's outfits week 21