zaterdag 7 januari 2017

Essence LE Winterglow


Deze maand heeft Essence een leuke limited edition in de schappen met de naam Winterglow. Deze collectie bestaat uit 15 producten met een winters tintje voor een lage prijs! Vandaag show ik welke producten in deze collectie zitten.


Essence kussen poeder blush €3,59
Deze blush geeft je wangen een rode kleur met een mooi glinsterend effect. De verpakking bevat een spiegeltje en een kussentje om de blush mee aan te brengen. Hierdoor is hij ideaal om mee te nemen onderweg!

Ik ben wel benieuwd naar dit product en dan vooral naar de kleur. Ik denk dat ik zelf het kussentje niet zou gebruiken, omdat mijn ervaring is dat je hiermee al snel een clownseffect krijgt.


Kussen poeder lippenstiften €2,89:
Deze poeder lippenstiften zijn abrikoos en rood van kleur en hebben een matte finish. Ze laten je lippen niet droog aanvoelen en hebben een goede dekking. De kleuren heten 01 Melt my lips en 02 Winter kissed.

Abrikoos en rood? Hmm.. Ik vind het meer roze en paars! Ik ben benieuwd naar de substantie, maar denk niet dat ik ze ga aanschaffen, want ik vind de kleuren niet heel bijzonder.

Multifunctionele ombre lipliner €1,99:
Deze lipliner kun je gebruiken in combinatie met de poeder lippenstiften. Je brengt hem aan op je liplijn en creƫert hiermee en mooie overloop. Hij heet 01 White like a snowflake.

Hier ben ik wel benieuwd naar, maar ik denk niet dat het iets voor mij is! Ik ga op internet de reviews maar eens in de gaten houden om te zien wat het effect precies is.



Oogschaduw kwast €1,39:
Een kwast om de oogschaduws mee aan te brengen. Deze heet 01 Miss frost.

Ik vind de kwasten van Essence over het algemeen erg prettig en deze ga ik zeker aanschaffen!


 
Glimmende oogschaduw basis €2,39:
Dit is een basis om te zorgen dat je oogschaduw langer blijft zitten en dat de kleur intenser wordt. Hij bevat een glinstering waardoor je hem ook kunt gebruiken om je gezicht op andere plekken wat op te lichten zoals in je ooghoeken of onder je wenkbrauwen. Hij heet 01 Turn all the light.

Om eerlijk te zijn gebruik ik nooit meer een oogschaduw basis. Ik vergeet het gewoon!

Losse oogschaduw €2,59
De pigmenten hebben een mooie glinstering en zijn te krijgen in drie kleuren zilver, grijs-paars en rose goud. Ze heten 01 Frozen eyes, 02 Stonegold en 03 Gleaming in the winter sun.

Ik heb een beetje een haat liefdes verhouding met pigmenten. Ik vind het pigment vaak heel goed, maar de fall out die ik krijg als ik er een look mee maakt zorgt vaak voor een zooitje waardoor mijn ooglook mislukt. Ik vind de kleuren erg leuk en misschien dat ik ze voor deze prijs wel een kans gun!



Nagellakken €1,99:
Deze collectie bevat 4 nagellakken. 2 met een matte finish en zilveren deeltjes en 2 met een lichtgevend effect. Ze heten 01 Miss frost, 02 I see ice, 03 Lumos en 04 Let it glow!

Hier gaat mijn hartje toch wel even sneller van kloppen. Ik vind ze alle vier erg leuk en ben benieuwd welke ik koop als ik ze in de winkel zie!


Intensieve handboter €2,59
Tijdens de koude dagen kunnen je handen wel wat extra verzorging gebruiken. Deze handboter verwent je handen en nagelriemen en laten ze zacht en soepel aanvoelen. De boter ruikt naar katoenenmelk en hij heet 01 Hello care for you.


Ik vind dit een leuke en veelzijdige collectie. Als ik deze limited edition in de schappen zie liggen dan kijk ik even bij de oogschaduws, de nagellakken, de blush en de lippenstiften. De oogschaduw kwast gaat zeker in mijn tas mee naar huis en vast nog wel meer.



Wat ga jij kopen van de Winterglow collectie?




Gerelateerde artikelen: