maandag 16 januari 2017

Mijn leven in beeld week 2 niet fit, winkelen en verjaardag vieren



De afgelopen week begon niet echt als een goede week. Ik voelde me lang niet fit en had nergens zin in. Gelukkig ging dit aan het einde van de week beter! In het weekend gingen we op de zaterdag een dagje winkelen en op zondag vierden we voor de laatste keer haar 1e verjaardag!
Maandag:

- Ik eet s'avonds patat, sperzieboontjes en vis

Ik voel me vandaag niet zo goed en eigenlijk weinig bijzonders gedaan.


Dinsdag:

- Carlo ruimt aan het eind van de dag de verjaardags versiering op. De ballonnen blijven nog wel even hangen, omdat we zondag de laatste visite krijgen
- Selena helpt een handje mee!

Ook vandaag voel ik me nog niet echt goed. Ik ben niet ziek, maar voel me futloos en zit niet goed in mijn vel. Ik doe wel wat boodschappen en wat dingen in huis, maar verder doe ik het lekker rustig aan.

Woensdag:


- Product foto's maken
- We eten wraps met gehakt, paprika, ui, champignon en kruiden

Ik val in herhaling, maar ook vandaag voel ik me niet goed. Ik doe wederom rustig aan, maar doe nog wel wat dingetjes voor mijn site zoals product foto's maken!

Donderdag:






- Mijn make-up lookje voor vandaag
- Mijn schatje 💕
- outfit foto's maken. Deze kon je gisteren zien in een artikel.
- Samen kleuren. De eerste keer kwam er niks op papier en was het vooral spelen met de potloden, maar deze keer

Ik begin me eindelijk weer wat beter te voelen, maar ben nog steeds niet helemaal happy. Ik ben overdag druk bezig met het huishouden, bloggen en voor Selena zorgen! Aan het eind van de dag besluit ik om toch nog even de deur uit te gaan. Ik ga bij mijn moeder langs, want heb wat dingetjes die genaaid moeten worden en dat kan ik zelf niet, dus dan doet zij dat voor me. We kletsen gezellig wat bij en na een uurtje ga ik weer richting huis. Het is al na vijven, dus ik ga meteen bezig met eten maken. Na het eten ruim ik boven nog wat op en ga ik douchen. Om kwart over 7 plof ik op de bank en ga ik Utopia en Gtst kijken. Als dit is afgelopen kruip ik achter de laptop. Ik bezoek wat blogs en kijk een aflevering van Gestalkt terug!

Vrijdag:


- Er staat vandaag een shoplog online over mijn aankopen van vorige week vrijdag

Ik ben vandaag druk bezig met van alles en nog wat. In de ochtend ben ik druk bezig met het huishouden wat hard nodig is en verder werk ik wat aan mijn blog. Selena heeft geen zin in haar middag dutje, dus ik besluit even de stad in te gaan. Ik koop hier wat haarelastiekjes voor haar en nieuwe schoentjes met een zachte zool voor erbij! S'avonds hang ik voor de buis en achter de pc.

Zaterdag:


- Ik scoor s'avonds geweldig bij het programma Weet ik veel.

Al vroeg in de ochtend vertrekken we van huis. We gaan vandaag een dagje winkelen! Carlo is toe aan nieuwe broeken, ik ga op zoek naar een kraamcadeau voor een vriendin (Jantina) en we zoeken naar een nieuwe autostoel voor Selena. Rond half vier zijn we weer thuis en we zijn niet echt goed geslaagd. Ik heb 3 shirtjes voor Selena gekocht en een deel van de kraamcadeau's! We doen nog even wat boodschappen en na het eten doen we Selena in bad en gaan we een taart maken voor morgen! Hier komt woensdag ochtend een artikel over online. Om 8 uur gaan we op de bank zitten kijken we Weet ik veel en All you need is love.

Zondag:


- De taart! Een bananenkwarktaart met chocolade en caramel
- Cadeautjes uitpakken!

Ik wordt s'ochtends raar wakker. Normaal hoor ik Selena altijd wel, maar deze keer niet en Carlo heeft haar uit bed gehaald en bij ons in bed gelegd. Dit doen we bijna iedere zondag. Na ongeveer 20 minuten gaan we samen ontbijten en daarna gaan we het huis klaarmaken voor de visite, hapjes maken en ik doe nog wat dingetjes voor mijn site terwijl Carlo een lasagne maakt voor de avond. Rond half twaalf zijn mijn vader, zijn vrouw, mijn broer en mijn twee zusjes er. Selena geniet met volle teugen van alles en ik vind het zo leuk hoe ze samen met mijn zusjes speelt! Na het avondeten gaan ze weer naar huis en ik ga achter de computer zitten om dit artikel in elkaar te zetten. Selena  valt normaal altijd heel makkelijk in slaap, maar deze keer is een drama. We hebben haar om half 7 al in bed gelegd, maar om 21:00 is ze nog aan het rommelen. Ze heeft het heel erg benauwd doordat ze heel verkouden is en komt maar niet in slaap.


Hoe was jou week?




Gerelateerde artikelen: