maandag 23 januari 2017

Mijn leven in beeld week 3 bloggen, naar de Ikea en op verjaardagsvisite


Vorige week begon niet zo goed, maar gelukkig werd dit naarmate de week vorderde steeds beter. Ik heb veel voor mijn site gedaan en we hadden een lang weekend omdat Carlo vrijdags vrij was. We zijn gezellig naar de stad geweest, naar de Ikea, naar de Baby-dump en zondags gingen we op verjaardagsvisite.
Maandag:


- Selena haar outfit voor de dag
- Avondeten: Gekookte aardappels met jus, spinazie, ei en een lekkerbekje in bierbeslag

Ik heb vandaag een beetje een off day. Ik voel me weer wat minder fit en ben niet vooruit te branden. Ook met Selena gaat het niet zoals normaal. Ze is veel aan het jammeren, erg verkouden en niet echt te genieten. Ik laat de dag maar een beetje aan me voorbij gaan en doe weinig productiefs!

Dinsdag:



- Brrr het is zo koud! Vorst in de boom
- Prachtig zo'n spinnenweb vol met vorst
- Selena is helemaal happy met haar nieuwe Woezel en pip blokken ton
- Deze foto stuurde mijn broer van afgelopen zondag.

Selena was vandaag extreem vroeg wakker namelijk al om half 6. Ik heb eerst nog geprobeerd om haar in slaap te krijgen door haar lauw water of melk te geven, maar dit hielp helaas niet. Om half 7 zijn we samen naar beneden gegaan. Eigenlijk was ze alleen maar aan het mopperen, dus om half 9 heb ik haar er weer in bed gelegd en ze sliep meteen als een blok. Terwijl zij op bed lag ben ik druk bezig gegaan met artikelen schrijven, blogs bezoeken en het Elle forum doorlezen. Rond half 11 was ze wakker en na het fruit eten ben ik in huis bezig gegaan. Na de lunch heb ik haar iets voor 1 uur weer in bed gelegd, omdat we s'middags met mijn moeder naar het ziekenhuis zouden gaan. Helaas ging ze niet slapen en rond kwart voor 2 heb ik haar weer uit bed gehaald. Ze vermaakte zich prima op bed en lag te spelen met haar tutknuffel. Om 2 uur was mijn moeder er en toen zijn we naar het ziekenhuis gereden. Ze kreeg de uitslag van haar jaarlijkse mammografie en gelukkig was alles goed. We besloten nog even naar de stad te gaan waar ik een jurkje en een legging voor Selena kocht en voor mezelf twee truien. Toen we thuis kwamen heb ik snel wat te eten voor Selena gemaakt en s'avonds heb ik wat tv gekeken en achter de pc gezeten.

Woensdag:



Ik voel me beter en ben vandaag echt aan het knallen. Ik maak heel veel product foto's en schrijf meerdere artikelen af. Selena is nog steeds niet echt fit, maar ze slaapt gelukkig al wel beter.

- Ik maak foto's van mijn Therme stash. Deze kwam om 12:00 online
- Ook kwam er een overheerlijk recept online en wel van de bananenkwarktaart met chocolade en caramel die we zaterdag maakten voor de visite die zondag kwam
- Ik was door de dag heen vooral druk met dingen doen voor de blog zoals product foto's maken van deze scrub
- Prachtige zonsondergang

Donderdag:



Ook vandaag ben ik weer goed bezig. Ik ben wederom veel aan het werk voor mijn blog en druk bezig met het huis opruimen en schoonmaken.

- Selena zit al een paar weken onder de eczeem. Ik zou vandaag naar Jantina gaan op kraamvisite, maar durfde het toch niet aan
- Ik test op het moment de Nude illusion foundation van Catrice. Binnenkort meer!
- Product foto's maken

Vrijdag:


- Deze lampen van de Ikea vind ik echt geweldig!

Carlo is vandaag onverwachts een dagje vrij omdat hij al veel heeft gewerkt de afgelopen week. In de ochtend gaan we naar de stad omdat we een cadeautje moeten halen voor een verjaardag van zondag en we besluiten gezellig te ontbijten bij de Hema. Selena doet in de middag maar een kort slaapje, dus we besluiten even langs de Ikea te gaan voor een speelgoed meubel, want dat moet nodig wat geordend worden! We gaan naar huis met een volle auto, want we kopen een 8 vaks Kallax kast, nieuw servies, plastic bestek en een gieter. S'avonds eet mijn moeder gezellig mee, want ze komt oppassen op Selena. Carlo en ik gaan namelijk op kraamvisite bij een collega van hem! Het was erg gezellig en wat bijzonder dat Selena 9 maanden geleden ook nog zo klein was.

Zaterdag:



- Selena zou vandaag dit aankrijgen, maar de trui met konijntjes was nog veel te groot! Dan maar een ander shirt aan.
- We kochten een leuk boek met geluiden bij de Kruidvat
- Mijn score bij Weetikveel. Nog slechter dan vorige week
- Carlo maakte gevulde bladerdeeghapjes voor tijdens All you need is love! Lekker!

We waren al vroeg de deur uit om een nieuwe autostoel voor Selena te kopen. Helaas bleek de Baby-dump pas om 10 uur open te gaan en we waren een half uur te vroeg. We gingen daarom maar even naar wat andere winkels toe. Toen de baby-dump open was hebben we een autostoel gepast en al snel bleek dat het haast wel een draaibare moest worden door Carlo zijn lange benen. We besloten er even over na te denken en eenmaal thuis heeft Carlo een besteld via internet. In de middag zijn we bezig gegaan met de keuken uitsoppen, maar helaas wou Selena niet slapen waardoor het niet echt opschoot. In de middag ben ik nog wat aan mijn site gaan werken en Carlo was druk in huis. S'avonds hebben we gezellig op de bank tv zitten kijken.

Zondag:
Ik heb vandaag geen foto's gemaakt, maar ik ben in de ochtend druk bezig geweest met bloggen en s'middags zijn we naar de broer van Carlo gereden want het zoontje van zijn vriendin was jarig! Het was een gezellige middag. S'avonds ben ik nog wat aan het bloggen geweest en heb ik wat blogs bezocht.


Hoe was jou week?




Gerelateerde artikelen: