maandag 30 januari 2017

Mijn leven in beeld week 4 Fietsen en koorts


Vrijdag ochtend haalde ik Selena met griep uit bed en helaas heeft ze mij ook aangestoken. Sinds zaterdag avond heb ik last van koorts aanvallen en hoofdpijn. Daarom is mijn wekelijkse verslag deze keer iets minder uitgebreid en wat anders ingedeeld dan jullie van mij gewend zijn.


Deze outfit draagt Selena op de maandag.


Ik ben zo blij met hoe onze woonkamer nu is! Selena heeft echt een eigen plekje om te spelen, de oude meubels zijn na een maand of 3 eindelijk allemaal verkocht en ik ben blij met hoe de indeling nu is!


Dinsdag eten we pasta carbonara. Gewoon een mix uit een pakje, maar wel erg lekker!


Woensdags besluit ik een stuk te gaan fietsen met Selena. Dit was alweer veel te lang geleden en Selena vond het het eerste stuk geweldig. Daarna vond ze het te koud worden en dat was haar ook duidelijk aan te zien! Gelukkig stijgen de temperaturen nu weer, dus dat betekend vaker fietsen!


Selena heeft een vrij kleine maat en een smal voetje, dus schoenen kopen is nogal een dingetje. Gelukkig past ze nu haar schoentjes die ik een tijdje terug kocht bij de vanHaren voor €5,95. Deze hebben een stoffen zool, maar zijn wel lekker warm. Wel ga ik er nog een echt vetertje in doen zodat ze wat minder snel uitgaan.


Ook kwam er een review online van de Nude illusion foundation van Catrice! Echt een topper!


Vrijdag ochtend haal ik Selena met koorts uit bed. Dat betekend veel samen doen en veel knuffelen! In de ochtend heeft ze nog de puf om samen een boekje te lezen, maar in de middag ligt ze voor pampus tegen me aan.


Zaterdag ben ik met mijn moeder de stad in gegaan. Ik koop net als eerder van de week wat dingen van de Hemarkt sale. Binnenkort kunnen jullie hier een shoplog van verwachten!


Hoe was jou week?




Gerelateerde artikelen: