woensdag 18 januari 2017

Stash: Therme


Als je mij vraagt welke verzorgingsmerken mij een luxe gevoel geven dan antwoord ik stellig Rituals en Therme. Voor mij zijn de producten van deze merken zo geprijsd dat ik ze niet 1,2,3 koop en juist dat maakt ze voor mij bijzonder. Therme sla ik zo af en toe in tijdens een 1+1 gratis actie en ik gebruik de producten niet dagelijks, maar juist als extra verwenmomentje. Vandaag laat ik zien welke producten ik heb van Therme.

Therme heeft verschillende geurlijnen namelijk:

- Ayuveda
- Bali flower
- Bulgarian Rose
- Cancun cactus
- Cleopatra's secret
- Dutch glory
- Finn sauna
- Hammam
- Japanese Sento
- Lomi lomi
- Marrakesh
- Provence lavender
- Saigon pink lotus
- Toscana secret
- Thai Jasmine
- Thalasso
- Ylang Ylang
- Zen white lotus

In deze lijnen zitten verschillende producten. Niet alle producten zitten in alle lijnen, maar de producten die er zijn zijn:

- Bodylotion spray
- Doucheschuim
- Douche crème
- Parfum deodorant
- Body mist
- Badolie
- Douche scrub
- Body butter
- Handzeep
- Anti-transpirant deodorant
- Droge olie
- Massage olie
- Geurstokjes
- Douche gel
- Gezichtsmasker
- Body serum
- Handcrème
- Badzout
- Gezicht scrub
- Scrub masker
- Douche olie

De prijzen van de producten liggen tussen de €3,99 en €9,95 per stuk



Ik heb verschillende lijnen van Therme geprobeerd, maar mijn favoriet is toch wel echt de Zen white lotus lijn. Ik vind de geur echt heerlijk en heb op dit moment vier producten van deze geur namelijk de doucheschuim, de massage olie, de bodybutter en de douche scrub. Deze lijn ruikt naar witte lotus en ik omschrijf hem als bloemig en zacht.


Uit andere geurlijnen heb ik twee bad oliën staan op het moment. De linker komt uit de Provence lavender lijn en ruikt naar lavendel. Deze geur moet relaxend werken en normaal ben ik niet zo fan van lavendel, maar voor in bad vind ik het wel prettig. De linker is volgens mij oude collectie, want hij hoort niet meer bij de lijnen die Therme op dit moment verkoopt. Deze olie ruikt naar amandel en jojoba olie en moet je huid minder droog maken. De geur is echt heerlijk en mijn huid voelt heel zacht na gebruik van deze badolie.  


Wat vind jij van het merk Therme? En wat is jou favoriete geurlijn?




Gerelateerde artikelen: